4f77701c-cee7-4149-a183-b7c6f3b13e81..jpg

Əliağa Ağayevin doğum günüdür

Baxış sayı: 512 dəfə baxılıb.

Əliağa Ağayevin doğum günüdür
Bizim WhatsApp kanalımıza buradan abunə ola bilərsiniz

Bu gün Azərbaycanın unudulmaz sənətkarı, Azərbaycan teatr və kino aktyoru,
Azərbaycan SSR Xalq artisti Əliağa Ağayevin doğum günüdür. Onun doğumundan 111
il ötür.

Cixisyolu.com xəbər verir ki, Azərbaycan komediya aktyorluğunun parlaq simalarından
olan, səhnəyə hər tamaşada ilk gəlişindən milli teatr tariximizdə bir kimsədə
görünməmiş duzlu, cəlbedici və qeyri-adi səsi ilə tamaşaçıları ovsunlayan
Əliağa İsmayıl oğlu Ağayev 22 mart 1913-cü ildə Bakıda doğulub. Erkən
yaşlarından atasını itirib. 1930-cu ildə yeddinci sinfi bitirərək Paris
kommunası adına gəmi təmiri zavodu nəzdindəki sənət məktəbində oxuyub. İki il
sonra oranı bitirərək zavodun özündə gəmi çilingəri işləyib. Bəm və şirin
zümzüməli səslə işdə də dodaqaltı oxuyan Əliağa zavodun dram dərnəyinə yazılıb.
İlk rolu Mirzə Fətəli Axundzadənin “Hacı Qara” komediyasında baş obraz olub.

Əliağa Ağayev 1936-cı ildə Gənc Tamaşaçılar Teatrının (əvvəlki adı Fəhlə
Uşaqlar Teatrı idi) kollektivinə daxil olub. Peşəkar teatrda səhnəyə ilk dəfə
Jül Vernin “Kapitan Qrantın uşaqları” dramının tamaşasında “Dik” rolunda çıxıb.
Qısa müddətdə fitri istedadı ilə teatrın yaradıcılıq iqlimini mənimsəyən Əliağa
Ağayevə tədricən repertuarın əksər tamaşalarında rollar tapşırılıb. Aktyor
GTT-də müasir dramaturqların əsərlərində, klassik milli və tərcümə əsərlərində
koloritli silsilə rollar yaradıb.

Müxtəlif çeşidli rolları, xüsusən “O olmasın, bu olsun” bədii filmindəki
“Məşədi İbad” obrazı ilə respublikadan kənarda da şöhrətlənən Əliağa Ağayev
1961-ci ilin payızında Akademik Milli Dram Teatrının kollektivinə qəbul olunub.
Bu teatrda ilk orijinal rolu Şıxəli Qurbanovun “Əcəb işə düşdük” komediyasında
(2 dekabr 1961) “Abış Surxayeviç” obrazıdır.

İyirmi iki il Akademik teatrda işləyən sənətkar bu səhnədə “Vasin” (“Tanya”,
Aleksey Arbuzov), “Allanəzər” (“Kimdir müqəssir?”, Hüseyn Muxtarov),
“Qulaməli”, “Alışov”, “Nağı” (“Közərən ocaqlar”, “Kəndçi qızı” və “Yaxşı adam”,
Mirzə İbrahimov), “Birinci məzarçı”, “Stefano” (“Hamlet” və “Fırtına”, Uilyam
Şekspir), “Rista Podoroviç” (“Nazirin xanımı”, Branislav Nuşiç), “Pişta Orbek”
(“Füsunkar qız”, Mikolaş Dyarfaş), “Keşiş Bazilo” (“Bu qadın mənimdir”,
Raymonda Juniyor), “Çakan Yemelyan” (“Daşqın”, Anatoli Safronov), “Anatoli
Novoseltsov” (“Sevgi… sevgi…”, Emil Braginski və Eldar Ryazanov), “Miçiç
Kotryans” (“Xanuma”, Avksenti Saqareli), “Rüstəm Zaloviç”, “Ağadayı” (“Kölgələr
pıçıldaşır” və “Mənziliniz mübarək!”, Seyfəddin Dağlı), “Səfər” (“Söz yarası”,
Qeybulla Rəsulov), “Sərxan” (“Görünməmiş toy”, Arkadi Arkanov və Qriqori
Qorin), “Divanbəyi”, “Kərəməli” (“Xırs quldurbasan” və “Hacı Qara”, Mirzə
Fətəli Axundzadə), “Tosun” (“Səyavuş”, Hüseyn Cavid), “Nəsir bəy”, “Aslan”,
“Bərbərzadə”, “Kərəmov”, (“Küləklər”, “Yalan”, “Xoşbəxtlər” və “Toy”, Sabit
Rəhman), “Vəzir” (“Karıxmış Sultan”, Taufiq əl Hakimi), “Hacı Əbdüləzim” (“Dəli
yığıncağı”, Cəlil Məmmədquluzadə), “Mirzə Səməndər”, “Babakişi” (“Almaz” və
“Sevil”, Cəfər Cabbarlı), “Osman” (“Bağ qonşuları”, Hay Vahid), “İbiş İbişli”
(“Adamın adamı”, Anar) rollarında çıxış edib. Əliağa Ağayev kinoda “Məşədi
İbad”dan əlavə “Xan” (“Sehrli xalat”), “Şıxəli” (“Görüş”) kimi irihəcmli
rollarla yanaşı, “Əhməd haradadır?” (“Kassir”), “Qanun naminə” (“Anbardar”),
“Bir məhəlləli iki oğlan” (“Feyzi”) və digər filmlərdə yaddaqalan epizod
surətlərə də çəkilib.

Televiziyanın fondunda aktyorun iştirak etdiyi tamaşaların və satirik
səhnəciklərin lentləri saxlanır.

Həmişə populyar və sevilən aktyor olmuş Əliağa Ağayev 17 iyun 1943-cü ildə
respublikanın “Əməkdar artisti”, 27 fevral 1954-cü ildə “Xalq artisti” fəxri
adları ilə təltif olunub. Səhnə görkəmi ilə ağır olan Əliağa Ağayev obrazın
ifasında çox sərbəst, hərəkətlərində çevik, danışığında duzlu və məzəli olub.
Yaradıcı aktyor obrazın xarakterini ilk əvvəl danışıqda tapır, sonra onun bədii
məzmununa uyğun formanı dəqiqləşdirib. Əliağa Ağayev ilk növbədə komik xarakter
aktyoru olub və buna görə də komizmi zahiri əlamətlərdə deyil, surətin
təbiətində, daxili varlığında, düşüncə tərzində canlandırmağa üstünlük verib.
Həm zahiri əlamətlər cəhətdən, həm də daxilən rolun ifasında istifadə etdiyi
vasitələrin məntiqi ahəngdarlığına çalışıb. Həyatda da şuxluğu xoşlayan Əliağa
Ağayev 13 noyabr 1983-cü ildə pərəstişkarları və dostları ilə süfrə arxasında
lətifə söyləyib güldüyü yerdəcə gözlərini əbədi qapayıb. Məzarı Bakıda, Yasamal
qəbiristanlığındadır.

Source link